mandag den 4. februar 2013

Nye illustrationer fra Going Danish

Så har vi endelig fået alle de smukke illustrationer fra Going Danish. Du kan se hele udvalget her.Det er svært at vælge en favorit, da de alle er helt specielle, men fælles for dem er den underfundige og fantasifulde streg, som er kendetegnet for Going Danish. Og det gode er, at de passer i stort set alle rum. Kæresteparret kan jeg godt se hænge i vores soveværelse, og elefanterne vil passe perfekt til Cornelias værelse, mens det glade æble helt sikkert skal have en plads i køkkenet.
Vi har efterhånden fået et stort udvalg af illustrationer, og det er en smuk og billig løsning til væggene, som nemt kan skiftes ud og byttes rundt.



5 kommentarer:

Barbara sagde ...

Simpelthen mine yndlings!

Kristin sagde ...

De er så fine Lene. Jeg må snart eje et..... Mon ikke der kommer en bestilling en af dagene:-) knus

det ALLERBEDSTE... sagde ...

De er simpelthen så fine, jeg kan næsten finde en plads til dem alle herhjemme, men det går vist ikke. MEN et par enkelte skal der da være plads til:0)
Kh. Louise

Annchen sagde ...

Virkelig fine..:) JEg kunne også godt se flere af dem herhjemme...
Kh Anne

petern sagde ...

meget lækkert dansk design

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...